Cégismertető
Az Centrum Irodaházak Kft. (korábban AN M-21 Kft) 2010-ben alapított Magyar tulajdonú magánvállalkozás.
Több átalakulás és tulajdonosváltozás során alakult ki a jelenlegi arculata és szolgáltatási palettája.
A Társaság első sorban komplex irodai szolgáltatásokat nyújt mikro-, kis-, és középvállalkozásoknak ugyanúgy mint állami- önkormányzati és multi cégeknek egyaránt.
Számumnkra az irodapiac stratégiai üzletág, mivel az ország 7 különböző pontján “B” kategóriás irodaházzal és szolgáltató- és raktárépülettel rendelkezünk.
Saját tulajdonú - jellemzően az adott város belvárosában elhelyezkedő - ingatlanjainak, első sorban bérbe adás útján történő hasznosításával foglalkozunk, de tevékenységünk kiterjed egyéb irodai- és vállalkozás segítő szolgáltatásokra is.
Az ország több pontján üzemeltetünk közösségi irodát - melyekhez a közösségi tereken kívül szeparált tárgyalók, konferenciatermek is tartoznak - épületeinkben lehetőség van nagyobb irodaterületek bérletére, valamint 10 - 4000 m2 közötti raktárak bérletére. Speciális ingatlanjainkban lehetőség van a biztonságos és gazdaságos hosszútávú iratraktározásra, szerverek telepítésére.
A kedvező árfekvésű ingatlanjainkat folyamatosan karban tartjuk, felújítjuk és átépítjük a bérlőink/partnereink elvárásaival összhangban.
A megfelelő fejlesztésekkel, továbbá a bérlőkkel való személyesebb kontaktus kialakításával igyekszünk az új bérlőket megnyerni, és a meglévő bérlőinkkel hosszú távon együttműködni, ezzel kívánjuk a piaci pozíciónkat megerősíteni.
Kiemelt bérlőnk:
Az ingatlanjainkat első sorban saját műszaki és szerviz csapatunk üzemelteti, de kiterjedt beszállítói és alvállalkozói kör segíti munkánkat, hogy gyors és szakszerűen ellássuk a feladatainkat a hét minden napján a nap 24 órájában.
Ingatlanüzemeltetési tevékenységünk az alábbi feladatok ellátására terjed ki:
Műszaki Facility Management
- teljes körű műszaki üzemeltetés
- épületgépészeti rendszerek üzemeltetése és karbantartása
- épületelektromossági rendszerek üzemeltetése és karbantartása
- tervszerű megelőző karbantartás, állagmegóvás
- épületfelügyelet, hibaelhárítás
- felújítások, átalakítások, állagmegőrzések
Infrastrukturális Facility Management
- épülethigiénia, takarítás
- recepciós szolgáltatások, portaszolgálat, őrzés-védelem
- külső terület fenntartás, kertgondozás, növényápolás, síkosság mentesítés
- hulladékkezelés, iratmegsemmisítés
- tűzvédelem
Gazdasági Facility Management
- teljes körű Property Management
- számla kontroll, bérszámlázás
- energiamenedzsment
- projekt menedzsment, monitoring
- tulajdonosi képviselet
- költség racionalizációs audit és tanácsadás
- alvállalkozói állomány megbízása, ellenőrzése, optimalizálása
Jelenleg országszerte 22 településen, 254.000 m2 iroda területet-, mintegy 146.000 m2 logisztikai ingatlant-, továbbá egy speciális üzem felügyeletét látjuk el.
Társaságunk a saját tulajdonú ingatlanok bérbeadásán és üzemeltetésén kívül harmadik üzletágként komplex ingatlanfejlesztési tanácsadással, beruházási projektmenedzsment támogatással és kivitelezési feladatok elvégzésével foglalkozik.
Az elmúlt évtized során - első sorban külföldi befektetők megbízásából - részt vettünk számos kereskedelmi-, ipari-, szálloda- és lakóingatlan, valamint irodaépület magvalósításában.
Megrendelőinknek segítséget nyújtunk projekt ötleteik kidolgozásában, fejlesztési elképzeléseik megalapozásában, műszaki és pénzügyi döntéseik előkészítésében, illetve a terveztetésben, bonyolításban, kivitelezésében és értékesítésében.
Széles körű ingatlanfejlesztői, befektetői és banki kapcsolatunk révén a hozzánk forduló ügyfeleink fejlesztési ötleteinek projektté formálásán túl a szükséges pénzügyi háttér kialakításában, illetve a szükséges dokumentáció összeállításában is közreműködünk.
Megrendelőinkkel hosszú távú megbízható és kiszámítható kapcsolat kialakítására törekszünk, így biztosítva ügyfeleink sikerét, illetve társaságunk stabilitását,és folyamatos fejlődését.